Меню сайта


Меню сайта
«  Декабрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031


Меню сайта


Меню сайта

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш сайт посетило: счетчик посещений


Меню сайта



Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Приветствую Вас, Гость · RSS 16.05.2024, 17:28:38
Главная » 2020 » Декабрь » 2 » Тренінг «Сенсорна інтеграція та елементи сенсомоторного тренінгу для активізації мови й подолання комунікативних труднощів у дітей з розлада
13:29:59
Тренінг «Сенсорна інтеграція та елементи сенсомоторного тренінгу для активізації мови й подолання комунікативних труднощів у дітей з розлада

15 листопада 2020 року в місті Сєвєродонецьку відбувся обласний тренінг з інклюзивної освіти «Сенсорна інтеграція та елементи сенсомоторного тренінгу для активізації мови й подолання комунікативних труднощів у дітей з розладами аутистичного спектра». Захід проводився за підтримки проєкту "Інклюзивні послуги для всіх: розширення доступу до освіти та інших послуг для дітей з інвалідністю на Сході України", що фінансується шведською благодійною організацією RadioAid, реалізується міжнародною гуманітарною організацією Save the Children в партнерстві з ГО "Донецька обласна організація осіб з інвалідністю"

Тренером заходу виступила Наталія Сумська, засновник та керівник Дитячого мовного клубу LOGOS (м. Маріуполь), логопед-практик, член президії Асоціації практикуючих логопедів України, автор і тренер семінарів з навчання логопедів.

У процесі роботи педагоги мали змогу розширити знання щодо сенсорної інтеграції, сформувати стійке розуміння проблеми активізації мови та подолання комунікативних труднощів, визначити психічні особливості дітей з розладами аутистичного спектра.

Виконуючи практичні кейси, освітяни опрацювали чинники, які впливають на активізацію мовлення дітей з особливими освітніми потребами; навчились обирати сенсорні стратегії для подолання (компенсації) сенсорної чутливості кожної сенсорної системи.

"Завдяки цьому тренінгу всі накопичені знання протягом багаторічної практики вдалося систематизувати та скласти в поетапний план роботи "( логопед Карина )

"Розгорнуто розповіла про сенсорні системи, дуже зрозуміло та доступно" (музикальний керівник Тетяна)

Сподіваємось, що набуті знання і представлені методи роботи й стратегії стануть у пригоді кожному педагогу під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема сприятимуть ефективному та комфортному включенню таких дітей в освітній процес.Тренінг «Сенсорна інтеграція та елементи сенсомоторного тренінгу для активізації мови й подолання комунікативних труднощів у дітей з розладами аутистичного спектра»

15 листопада 2020 року в місті Сєвєродонецьку відбувся обласний тренінг з інклюзивної освіти «Сенсорна інтеграція та елементи сенсомоторного тренінгу для активізації мови й подолання комунікативних труднощів у дітей з розладами аутистичного спектра». Захід проводився за підтримки проєкту "Інклюзивні послуги для всіх: розширення доступу до освіти та інших послуг для дітей з інвалідністю на Сході України", що фінансується шведською благодійною організацією RadioAid, реалізується міжнародною гуманітарною організацією Save the Children в партнерстві з ГО "Донецька обласна організація осіб з інвалідністю"

Тренером заходу виступила Наталія Сумська, засновник та керівник Дитячого мовного клубу LOGOS (м. Маріуполь), логопед-практик, член президії Асоціації практикуючих логопедів України, автор і тренер семінарів з навчання логопедів.

У процесі роботи педагоги мали змогу розширити знання щодо сенсорної інтеграції, сформувати стійке розуміння проблеми активізації мови та подолання комунікативних труднощів, визначити психічні особливості дітей з розладами аутистичного спектра.

Виконуючи практичні кейси, освітяни опрацювали чинники, які впливають на активізацію мовлення дітей з особливими освітніми потребами; навчились обирати сенсорні стратегії для подолання (компенсації) сенсорної чутливості кожної сенсорної системи.

"Завдяки цьому тренінгу всі накопичені знання протягом багаторічної практики вдалося систематизувати та скласти в поетапний план роботи "( логопед Карина )

"Розгорнуто розповіла про сенсорні системи, дуже зрозуміло та доступно" (музикальний керівник Тетяна)

Сподіваємось, що набуті знання і представлені методи роботи й стратегії стануть у пригоді кожному педагогу під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема сприятимуть ефективному та комфортному включенню таких дітей в освітній процес.

Категория: | Просмотров: 148 | Добавил: Angelina_f | Теги: | Рейтинг: 0.0/0