Меню сайта


Меню сайта
«  Октябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Меню сайта


Меню сайта

Онлайн всего: 17
Гостей: 17
Пользователей: 0
Наш сайт посетило: счетчик посещений


Меню сайта



Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Приветствую Вас, Гость · RSS 03.02.2025, 16:05:04
Главная » 2014 » Октябрь » 10 » Відбувся навчально-практичний семінар «Інклюзивні ресурсні центри: розвиток партнерства»
20:36:23
Відбувся навчально-практичний семінар «Інклюзивні ресурсні центри: розвиток партнерства»

Метою заходу було підвищення рівня компетентності педагогів з питань «доступності» загальних принципів і законодавчої бази для впровадження інклюзивного навчання в області та ознайомлення з існуючою практикою в Україні щодо архітектурної доступності шкіл, а також поінформувати громадськість про діяльність на даному етапі Інклюзивного ресурсного центру.

 

vin-inkluz

У семінарі взяли участь представники Департаменту освіти і науки ОДА, працівники обласної психолого-медико-педагогічної консультації та директори шкіл, в яких започатковано інклюзивну практику.

При Центрі створено Дорадчий комітет, до якого входять представники освіти, громадських організацій Вінниччини, Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педпрацівників. За період роботи Центром проведено 2 робочі зустрічі та 3 просвітницьких заходи дотичних до надання допомоги дітям з особливими освітніми потребами, в яких взяли участь понад 90 фахівців різних галузей, розповсюджено більше 300 навчальних посібників з питань інклюзивної освіти; розроблено проекти внутрішньої документації ІРЦ для забезпечення діяльності; сформовано партнерство з державними та недержавними організаціями для реалізації завдань Інклюзивного ресурсного центру, розроблено і підписано меморандум про співпрацю між партнерами (на регіональному рівні).

vin-inkluz4

Фахівцями ІРЦ здійснюється супровід 15 сімей, які виховують дітей з порушеннями в розвитку, та діти яких потребують інклюзивних умов навчання. Завданням наступного етапу є психологічна підготовка батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, у підвищенні ефективності взаємодії з батьками, діти яких навчаються в одному класі.

vin-inkluz2

Фахівці ІРЦ переконані, що практика має бути орієнтована на сім’ю, вважають сім’ю основним одержувачем послуг, підтримують і шанують рішення, що приймаються сім'єю, надають широкомасштабний спектр послуг, що мають поліпшити функціонування дитини і сім’ї.

vin-inkluz3

Вінницька ОДА

Категория: | Просмотров: 344 | Добавил: and-r-ey | Теги: | Рейтинг: 0.0/0