Меню сайта


Меню сайта
«  Апрель 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Меню сайта


Меню сайта

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Наш сайт посетило: счетчик посещений


Меню сайта



Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Приветствую Вас, Гость · RSS 20.06.2025, 03:58:42
Главная » 2013 » Апрель » 16 » Україна для людей? Укрзалізниця завезла за 100 кілометрів небайдужих, які допомагали інвалідам
11:40:49
Україна для людей? Укрзалізниця завезла за 100 кілометрів небайдужих, які допомагали інвалідам

Україна для людей? Укрзалізниця завезла за 100 кілометрів небайдужих, які допомагали інвалідамЗа ініціативу – карають. На собі це відчула Наталія та її друг із Сімферополя, які допомогли зайти до поїзда візочникам, покинутим без допомоги працівниками вокзалу.

Вийти вони не встигли, бо потяг рушив без попередження. До того ж – замість 15-ти хвилин, на станції потяг не стояв навіть 10. Людей довезли аж до Джанкоя, звідки у дощову ніч вони мусили повертатися додому.

«Звичайно прикро, що працівники вокзалу і працівники рухомого складу, провідники отак поставилися до цієї ситуації. Їх би кинули на пероні, або могла статися якась нехороша ситуація», - каже жителька Сімферополя Наталія Усатенко.

Зі слів потерпілих, провідниці було начхати: вона не повідомила машиніста, що посадка триває, а у вагоні ті, хто проводжав. Коли ж молоді люди здійняли галас, заступила собою стоп-кран.

«Якщо б можна було, то зірвали б. Значить, за інструкцією не можна було. Більше я вам відповідати не буду», - прокоментувала інцидент провідниця поїзда №27 Севастополь-Київ Світлана Онищук.

Зустрічі з начальником поїзда жертви вимушених мандрів спочатку не могли допроситися. Після ж розмови неповносправних із «Фактами» керівник кілька годин вмовляв візочників розійтися полюбовно. Пояснюючи, що зупинити поїзд за межами станції начебто було неможливо.

«Пасажирів усіх посадили, проводжаючі, думали, вийшли. Якщо б ми зірвали стоп-кран, ми б зробили аварію. Могли б посходити вагони», - пояснює начальник поїзда №27 Севастополь-Київ Леонід Лейчук.

І хоча торік держава дала понад півмільйона на оснащення вокзалів для інвалідів і реконструювали 11 вокзалів, залізничних неприємностей у візочників – хоч греблю гати.

Люди з обмеженими можливостями мандрують дедалі частіше, тож – стають жертвами недбалості залізничників. То до спеціального туалету не пускають, то пандус забувають підняти, то сумок нема, як донести.

«До нас хіба поставилися по-людськи? Ні. Не один раз уже не відкидали цей пандус, на ходу садили людей неодноразово. Цей випадок не є виключенням», - каже візочниця Уляна Смирнова.

А ось виключення – захист від залізничного свавілля. Юристи радять українцям шукати правди в законодавстві.

«Їм, як мінімум, мали відшкодувати вартість проїзду з Джанкою до Сімферополя. Я так розумію, потяги там курсують постійно. Взагалі-то, їх мали довезти й назад, від Джанкоя до Сімферополя», - каже адвокат Олег Шеховцов.

В «Укрзалізниці» ситуацію поки не коментують. Кажуть – хочуть детально розібратися. А ще більше цього хочуть візочники.

Віталій Захаров, «ФАКТИ», ICTV

Категория: | Просмотров: 465 | Добавил: Ольга | Теги: | Рейтинг: 0.0/0