Діти з особливими фізичними потребами будуть навчатися у шкільних колективах. Про це у інтерв'ю заявив Міністр освіти і науки, молоді та спорту України Дмитро Табачник, підкресливши не лише необхідність для дітей з особливими фізичними потребами забезпечення якісною освітою, але й потребу у інтеграції їх до шкільних колективів.
Як зауважив Міністр, радянська педагогіка ставилася до цього консервативно - натомість, прогресивна позиція полягає у тому, що таких дітей необхідно максимально соціалізувати, дозволити їм навчатися та працювати у звичайних шкільних колективах, але з певними корекціями, під наглядом психологів. «У нас таких дітей близько 120 тис. і вони повинні бути інтегровані у шкільні колективи», - заявив Дмитро Табачник. З цією метою вперше у 2011 році законодавчо врегульоване питання про інклюзивну освіту, розроблена концепція та вимоги до навчального закладу. Під час інтерв'ю не оминули й болючого питання щодо суперечливого ставлення батьків усіх інших дітей та можливого спротиву з їхнього боку тому, щоб, скажімо, діти із синдромом Дауна навчалися разом з їх дітьми. «Так, це складна соціально-психологічна проблема, й іноді я під час відряджень, коли зустрічаюся з таким нерозумінням, намагаюсь пояснити, що школа повинна прищеплювати гуманність, співчуття до тих, хто є слабшими, кому важче дається навчання», - зауважив Міністр Дмитро Табачник. Прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді та спорту
|