Усі аеропорти міст-господарів ЄВРО-2012 оснащені сучасними амбуліфтами (самохідними автомобілями з підйомною кабіною для транспортування людей з обмеженими фізичними можливостями – Ред.). Про це АМН повідомили в Інформаційному центрі "Україна-2012".
"По одному амбуліфту отримали аеропорти Харкова, Львова та Донецька. Також додатковий, другий, амбуліфт надано бориспільському аеропортові, оскільки він обслуговуватиме більшу кількість пасажирів", – повідомив заступник голови Національного агентства з підготовки та проведення ЄВРО-2012 і реалізації інфраструктурних проектів В.Жалдак. За його словами, зараз амбуліфти проходять перевірку та тестування, запрацюють вони вже ближче до чемпіонату.Усі аеропорти міст-господарів ЄВРО-2012 оснащені сучасними амбуліфтами (самохідними автомобілями з підйомною кабіною для транспортування людей з обмеженими фізичними можливостями – Ред.). Про це АМН повідомили в Інформаційному центрі "Україна-2012". "По одному амбуліфту отримали аеропорти Харкова, Львова та Донецька. Також додатковий, другий, амбуліфт надано бориспільському аеропортові, оскільки він обслуговуватиме більшу кількість пасажирів", – повідомив заступник голови Національного агентства з підготовки та проведення ЄВРО-2012 і реалізації інфраструктурних проектів В.Жалдак. За його словами, зараз амбуліфти проходять перевірку та тестування, запрацюють вони вже ближче до чемпіонату. У Західній Європі близько 50% людей з особливими потребами не беруть активної участі у громадському житті. В Україні цей відсоток, на жаль, сягає 90%. "Ми дякуємо УЄФА за те, що вони задали нам абсолютно нові стандарти життя й певною мірою змінили нашу свідомість. Сподіваюся, що такі кроки допоможуть людям з обмеженими можливостями подорожувати, вести активний спосіб життя, інтегруватися в суспільство", – підсумував В.Жалдак. Довідка. Амбуліфт – самохідний автомобіль із підйомною кабіною для транспортування людей з обмеженими фізичними можливостями (в інвалідному візку або на ношах) в/з літака із дверним порогом від 2665 до 5800 мм. Машина складається зі звичайного шасі вантажівки зі змонтованою на ньому ножничною системою підйому, кузова, потужної висувної передньої платформи, потужної складаної хвостової платформи та двох пар похилих вертикальних стабілізаторів. Тетяна Ганницька
|